Berrevoesj

Geplaatst op: 17 juni 2009 door margogogo in Info

We schrijven 13 juni 2009

“Bestemming bereikt”, zegt de redelijk vriendelijke GPS-madam na anderhalf uurtje bollen. De pisstop die we halfweg maakten om even te lavatoriseren en onze belegde broodjes te verorberen niet meegerekend.

Natuurpark Lieteberg, Zutendaal.

Smurf zijne pepe ofte mijne pa en ik waren in onze nopjes voor een dagje actief wandelen in de open natuur. We hadden er al iets over gelezen maar we wisten niet wat we precies mochten verwachten.

Heerlijk verkwikkend, ik zeg het je.

Klein detail: schoeisel is er niet toegelaten, je mag het pad enkel betreden op berrevoesjke voeten.

Een aanrader voor jong en oud: Het blotevoetenpad (alle info vindt u hier).

(Sound up voor een lichte auditieve noot)

reacties
  1. zapnimf schreef:

    Straf zeg! Ik had het gisteren ook al over een blotevoetenpad (en muggen wat heel erg op wespen lijkt) Heb ik iets gewonnen?
    (Dat komt ervan als je uw mails voor je vader en broer over dit pad naar mij stuurt! ;-p )

    Wel toevallig, een week geleden zat dezelfde link in mijn mail van een vriendin om half augustus datzelfde blote voetenpad met de kinders te doen.
    Al vind ik uw vader toch wel erg diep in die beek tjokken!

  2. sodade schreef:

    Leuk hé, ik deed het een paar jaar geleden. Maar ik ben een blotevoetenloper tout court.

  3. Die locatie zullen de deftige dames ook eens uittesten voor hun volgende fotoshoot. Ze zijn berrevoesj luëpen nu toch gewoon. Bedankt voor de tip.

  4. Menck schreef:

    Als er na afloop een warm voetbadje klaarstaat, doe ik mee.
    Toffe onderneming en dito foto’s!

  5. Margo schreef:

    @ zapnimf
    Omdat je gezeurd hebt win je niks. Je wist er al van, dankzij de primeur van de beeldekens hierboven die ik per abuis in jouw mailbox dropte. ‘k heb dat trouwens naar mijn gehele contactenlijst verstuurd, vrees ik, ik kreeg het zelf ook op een ander mailadres van mij… How triestig is that not, say.

    @ sodade
    Moi aussi, ik loop ook constant berrevoesj, zowel thuis als op het werk. Jij hebt er ook geen moeite mee gehad om over de keitjes te lopen dan, veronderstel ik?

    @ Deftige Dame Marie
    Zonder dank hoor, met graagte gedaan!

    @ Menck
    Er zijn voetdouches met borsteltjes om je voetjes af te schrobben, doch het warme water gaat ge daar zelf moeten uitvinden.

  6. madameblogt schreef:

    Eek! Berrevoesj! Niet mijne meug. Mijn voeten zijn in mijn jeugd misvormd door hoge- en naaldhakken. Als ik op blote voeten loop, heb ik het gevoel dat ik achterover ga vallen.

  7. Margo schreef:

    @ madameblogt
    Spijtig dat je achterover zou vallen want op blote voetjes rondlopen is de beste massage voor gans uw lichaam.

Wat denk jij hierover?

