Done.

Geplaatst op: 16 juni 2009 door margogogo in Music

kings of leon

4,90 euro overgemaakt op een rekening van den Humo.

Goed voor 1 in digipack verpakte live-ep “Day Old Belgian Blues” van Kings of Leon.

Zal bij den Humo van 7 juli in mijn bus gedropt worden.

Zal niet thuis zijn, zit in Spanje.

Reminder to myself:

* in de Herinneringen van mijne pa zijne gsm zetten dat hij mijn bus op 7 juli zeker leeg moet maken

* in de Herinneringen van mijn eigen gsm zetten dat ik mijne pa het sleuteltje van mijn brievenbus moet geven en hem er nog eens doen aan herinneren dat hij mijn bus moet legen de zevende juli

reacties
  1. madameblogt schreef:

    Jij hebt er ook een handje van weg om mensen voor je kar te spannen. LOL
    Alvast heel, heel veel plezier gewenst in Spanje!

  2. clio86 schreef:

    Zo wordt die herinneringfunctie ook nog eens gebruikt hé ;) Ik gebruik dat eigenlijk bijna nooit, misschien daarom dat ik regelmatig iets vergeet :)

    Een leuke vakantie met goed weer gewenst in Spanje!

  3. vandepotgerukte schreef:

    Ik zal wel thuis zijn. Zit ook in Spanje.

    Was getekend

  4. zapnimf schreef:

    Wie zegt niet dat tussen die ontslagene bij Humo niet precies de cd-verpakker/opstuurder zit?

  5. Menck schreef:

    Als ik me niet vergis, liet jij je een tijdje geleden nog ontvallen bij een collega-blogster: “Naar Spanje of wa? Tsss, wie gaat daar nu naartoe, allez…”
    Olé!

  6. Margo schreef:

    @ madameblogt
    Zie de opmerking van Menck hier iets verder :- )
    Tja, ik had al geschreven dat ik naar Spanje ging alvorens ik las dat jullie gingen vertrekken naar ginder, vandaar die “toespeling”. Dat we ons daar gaan amuseren zal niet mankeren. Bedankt trouwens voor de fijne neerpensels over jullie ervaring ginds.

    @ Clio86
    Hier wordt die functie heel veel gebruikt, kwestie van mijn hersentjes te sparen, ziede.

    @ vandepotgerukte
    Pas maar op of we komen uw deerne daar schaken.

    @ zapnimf
    Er zijn geen zekerheden meer,maar hoop en vertrouwen mag ne mens toch nog hebben, hé, nimf.

    @ Menck
    Dat heb jij heel goed onthouden, Menck. Zie ook mijn comment bij madame hierboven.

  7. micheleeuw schreef:

    Zo heb je ook iets leuks om naar uit te kijken bij het thuis komen.

Wat denk jij hierover?

