Ne mens zou het zich gaan afvragen

Geplaatst op: 9 juni 2009 door margogogo in Zever

afvragingen 

l waarom bestellen mensen een double cheeseburger, een grote zak frieten en dan een Cola light?

l waarom kunnen vrouwen geen mascara aanbrengen met gesloten mond?

l waarom moet je op de startknop drukken om windows te sluiten?

l waarom maken ze eens geen kattenvoeding met muissmaak?

l waarom hebben winkels die 24/24 en 7/7 open zijn een slot op de deur?

l als vliegen veilig is waarom noemt men de aankomsthal op het vliegveld dan de terminal?

l krijgen de arbeiders en bedienden bij de fabriek van Lipton ook een koffiepauze?

l welke kleur zou een smurf uitslaan als je hem wurgt?

l zou je een ei wel kunnen invriezen, met die dooier erin?

l als maïsolie gemaakt is van maïs en olijfolie van olijven, hoe zit dat dan met baby-olie?

l toen de mens ontdekte dat de koe melk gaf, waar was hij dan feitelijk naar op zoek?

reacties
  1. micheleeuw schreef:

    Op punt 1 : omdat ik gewone cola lust.
    De rest vind ik heel goede vragen. ;-)

  2. micheleeuw schreef:

    GEEN gewone cola lust, natuurlijk.

  3. vandepotgerukte schreef:

    Niet alleen bij het aanbrengen van mascara kunnen vrouwen nooit hun mond dichthouden.

    Was getekend

  4. Margo schreef:

    @ Micheleeuw
    Herbegin eens, da klopt hier ergens niet.

    @ Micheleeuw
    Ah, nu klopt het.

    @ vandepotgerukte
    Bij verbazing wil hij ook al eens openvallen, inderdaad.

  5. fotomart schreef:

    Een ei invriezen kan je eens proberen, wat ik wél weet is dat je het niet kan koken in de microgolf

  6. elke schreef:

    Ja, zou je eigenlijk een ei kunnen invriezen? Heeft iemand dat al eens geprobeerd?

  7. Margo schreef:

    @ fotomart
    Neeheee, in de microgolf ontploffen ze. Tok tok plof.

    @ elke
    yep, je kan rauwe eieren invriezen. Je kan ze best ontdoen van hun schaal en in een diepvrieszakje of potje doen. Naar het schijnt kan je die 6 maanden bewaren.
    ‘k Vraag me nu wel af wie zoiets zou doen. En waarom.
    Als ge’r teveel hebt gelegd (of door uw kiekens laten leggen) geef die dan gewoon aan de buren, zou ik zo zeggen.

  8. annava schreef:

    Over die mascara, ik kan dat wel! Maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik daar op geoefend heb:) Triestig nietwaar?

    En over die smurf, was me dat even verschieten. Ik dacht dat je eerst even dat je het over je eigen smurf had. Ik was even niet goed van je lugubere gedachten maar toen merkte ik dat je het gewoon over die blauwe ventjes had! gelukkig!

Wat denk jij hierover?

