Hoe is da nu mógelijk, seg!

Geplaatst op: 7 juni 2009 door margogogo in Frustraties

Een of ander blèrend kalf (ze noemt zichzelf ergens iets van de meest originele strekking ‘Lady-en-nog-iets-maar-kwil-het-gewoonweg-nie-weten’ heeft het keigoeie nummer ‘Close to me’ van The Cure verkracht! VERKRACHT!

‘t Trekt op niks, kalf. Blijf met je fikken van goeie muziek af! Als je wil blèren, vind dan zelf iets uit. Of ga naar een karaoke-bar.

Fuck you!*

 

 

* liedje van mede krijswijfje Lilly Allen

reacties
  1. Estelle Folle schreef:

    Ik heb het ook al gehoord en van post geswitched, dat ze haar eigen liedjes schrijft!

  2. Koen schreef:

    Net zelfde gedacht… meestal wordt dat dan gevolgd door “de nieuwe single van” man man man

  3. breeg schreef:

    Heb het ook gehoord… en had mijn mening niet duidelijker kunnen omschrijven…

  4. Margo schreef:

    @ Estelle Folle
    Voila, you’ve catched my drift

    @ Koen
    En dat moet je dan horen op StuBru! Bweurp.

    @ breeg
    En hoe noemt dat kalf nu eigenlijk?
    Of wacht, ’t is goe, tam als ik ben zal ik het zelf eens gaan opsnorren, dan weet ik dat ik de radio moet afzetten als ik die naam hoor.

  5. Menck schreef:

    Dat kalf laat zich Lady Sovereign noemen. En ’t is zoals je schrijft: een regelrechte verkrachting.

  6. Margo schreef:

    @ Menck
    Lady Sovereign, allez, weet iets dat we asap moeten vergeten.

  7. elke schreef:

    nog niet gehoord, gelukkig maar dus.
    Trouwens, ik krijg het schijt van ‘I don’t wanna dance’, blijkbaar door Lady Linn (lap, nog een lady, al vind ik haar anders niet echt slecht). Nuja, het origineel was ook al niet om over naar huis te schrijven. Het is me dan ook totaal niet duidelijk waarom iemand het dan nog wil coveren. Er is een reden waarom we nooit echt veel van Eddy Grant gehoord hebben. Toch?

  8. Margo schreef:

    @ Elke
    Er is muzieksmaak en er is muzieksmaak. Wij, Elke, wij hebben muzieksmaak. Die Lady dinges hebben klaarblijkelijk iets heel anders.
    De meeste covers zijn regelrechte drama’s (behalve misschien het nummer “Dance hall days” dat Savalas coverde van eendagsvlieg Wang Chung)

Wat denk jij hierover?

