Iemand zin?

Geplaatst op: 25 maart 2009 door margogogo in Varia, Zever

zout

in een testje?

Om aan mijn voorlaatste postje nog een kleine annex te hangen: weet jij of je een mannelijk of een vrouwelijk brein hebt? Als je dat wil weten, of een beetje curieus bent of gewoon graag testjes doet, ga dan  HIER een kijkje nemen en entertain jezelf maar eens goed. De test bestaat uit 120 vragen en neemt wat tijd in beslag, maar nu ge hier toch voor uwe PC zit zal tijd wel geen probleem voor u zijn.

Mocht je het willen weten: mijn “score” is SQ 14 en EQ 45, wat maakt dat ik een vrouwelijk brein zou hebben. Dat had ik nu eens niet verwacht, zie.

Veel ben je er niet mee, met die testjes, dat weet ik nu ook wel, maar voor de fun eens achter jezelf aan zitten kan toch geen kwaad, toch?

Op dezelfde site kan je trouwens nog heel wat andere testjes doen, die veel interessanter zijn dan te weten komen of uw brein mannelijk dan wel vrouwelijk is.  Er zijn verschillende categorieën als daar zijn:  Persoonlijkheid, Relaties, Gezondheid, Familie, Brein en Werk.

Vergeet vooral niet om uw scores en resultaten met een korreltje zout te nemen. Voor “echte” tests moet je betalen.

reacties
  1. breeg schreef:

    Testjes doe ik eigenlijk wel graag, dus heb ik die toch ook maar effe gedaan. Mijn scores waren 49 en 63 en ik blijk een gebalanceerd brein te hebben. Maar zoals je zegt, je moet zoiets altijd met een korrel zout nemen…

  2. madameblogt schreef:

    Die test heb ik ooit al eens gedaan. Ik had toen een vrouwelijk brein, met lichte neiging naar het mannelijk brein.

  3. lia schreef:

    lijkt me leuk, ik ga kijken, kom er dadelijk dan op terug :-0

    {-♥-}

  4. lia schreef:

    SQ 35 EQ 61 maar ik vind wat er onder staat veel leuker om te lezen

    … Overigens is het niet zo dat alleen vrouwen een vrouwelijk brein hebben. Uit onderzoek blijkt dat bijna één op de vijf mannen over een vrouwelijk brein beschikt.
    zo kom je nog eens iets te weten! :-)

    {-♥-}

  5. zeezicht schreef:

    Haha… ik heb een gebalanceerd brein, met de cijfers; 42 – 60. Betekent dit dat ik bi ben? :-)

  6. micheleeuw schreef:

    Ik heb die test vroeger al eens gedaan en ik had een overwegend mannelijk brein, maar what else is new ? :-)

  7. zapnimf schreef:

    Sorry, brein says no. (’t is nacht bijgod!)

  8. margogogo schreef:

    @ breeg
    Die korrel mag redelijk grof zijn zelfs

    @ madameblogt
    Die testjes doen al langer de ronde, da’s tinternet zoals we het kennen, natuurlijk. Jij hebt dus een V brein met lichte M neigingen…en zijt ge daar een beetje content mee?

    @ lia
    ’t Is altijd fijn om bij te “leren”

    @ zeezicht
    Bi…goed gevonden! :-)

    @ micheleeuw
    Welja, ik val daar nu ook niet echt van achterover :-)
    Bij een vorige test had ik ook een mannelijk brein, trouwens, en nu heb ik ineens een vrouwelijk. Over een jaar of 20 zal ik er misschien geen meer hebben.

    @ zapnimf
    Wait for the brein to recuperate van de nacht en try dan nekeer opnew?

  9. elke schreef:

    Normaal gezien heb ik een vrij mannelijke brein. Ruimtelijk inzicht en dergelijke zijn me dan ook niet vreemd. Ik ga die test wel nog eens doen als mijn kop geen zeer doet, zoals vandaag. Het zou anders kunnen passen dat ik ineens vrouwelijke hersenen heb en ik denk niet dat ik dat echt fijn zou vinden. Ik vind mezelf wel ok :-D

Wat denk jij hierover?

