Meet the Bloggers

Geplaatst op: 23 februari 2009 door margogogo in Uncategorized

Ingrediënten voor een geslaagde blogmeeting: een prachtig huis zoals dat van ene Madame en Mijnheer, 1 charmante gastvrouw, 1 charmante gastheer, 1 enthousiaste Woef, 1 grote mooi gedekte tafel, een muziekje op de achtergrond en 12 bloggers, zijnde Zeezicht, Hilde, Elke, Marc, Beo, (mw), Chelone, wie-nog-iets-wil-zeggen-moet-dat-nu-nog-rap-doen Zapnimf en de al dan niet disfunctionele Huisvrouw en last but not least de wederhelft  van Zap: Moose. En ik, maar dat is nogal evident, isn’t it.

Een tot in de details omschreven omschrijving van deze bloggersbijeenkomst laat ik u liever zelf samenstellen. Dit kan u door de volgende trefwoorden bij elkaar te puzzelen en te kneden tot u een aantal duidelijke volzinnen bekomt: keitof – groep – lachen – zeveren – blogs – bloggers – verrukkelijk – eten – ietske te veel is understatement – aperitief – cocktail – Piña Colada – (Cuba Libre?) – alcoholvrij – Safe sex on the beach- eten – voedsel – neuzekes, truffels, nootjes – (zonder peuken), koude – pastaschotel – rode wijn – spaghetti – warme – pastaschotel – wok – lijstmetgloentjes – rode wijn – chocoladetaartmetmarsepeinenbijtjes – grote kom vol – vers fruit in stukjes – rode wijn – profitterollekes – soesjes – drank – witte wijn – Vedette – rode wijn – water – cola – andere liquides – rode wijn – wijn – rood – Senseo Strong – rode wijn – Absynth – korte dranken – rode wijn – extra dik weeceepapier – blackout – rode wijn – gokken – medaillon – bewering – breekt niet – ongeloof – een tikkeneitje – rode wijn – tuin – bewijs – gras – omhoog gooien – niet gebroken – omhoog gooien – niet gebroken – omhoog gooien – niet gebroken – rode wijn – omhoog gooien – wil maar niet breken – blijkbaar onbreekbaar – geloven – lachen – gieren – drinken – eten – rode wijn – beetje teut. En rode wijn.

Kortom: wie er niet bij was had ongelijk.

(Zondagmiddag.  Ik: Oja smurf, ik ken iets leuks met een ei, ik zal het je tonen in de tuin, kom eens mee.   Smurf: je gaat dat ei omhoog gooien en ’t zal niet breken, zeker? Waar jij nu nog mee afkomt, mama")

reacties
  1. zapnimf schreef:

    Dik ongelijk! (of is’t dek ongelik?)

    Moeha, hij kende hem al!

  2. madameblogt schreef:

    Een schallende whoehahahahaha voor de laconieke opmerking van Smurf.

  3. Menck schreef:

    Je vergat de rum.

    Mijn bespreking van de meeting wordt geheel overbodig na het lezen van zoveel details. Alleen dit: wanneer is de volgende?

  4. […] fan). De toestanden met dat ei en het toiletpapier heeft u waarschijnlijk al bij Zeezicht, Elke, Margo, Beo, Zap, Chelone, de huisvrouw, Kielzog, of Madameblogt zelve gelezen… en tegen dan weet u […]

  5. elke schreef:

    euhm, en de bavaroiskes :-)
    Ik meen trouwens dat ik verantwoordelijk ben voor de verdwijning van minstens 1/4e van de profiterollekes. Het is mij een raadsel waarom er nog minstens honderd over waren…

    En smurf moet zo nu en dan zijn mond leren houden en de eer aan zijn moeder laten. Ik zal het hem eens zeggen ;-)

  6. MELANCHOLIA schreef:

    Lijkt me leuk als je uitgenodigd wordt.

  7. zeezicht schreef:

    Het kan ook zijn dat smurf al de eerste verslagen gelezen had?
    En je hebt in je lijst waarschijnlijk nog veel lekkers vergeten.
    @ Melancholia
    Madame had een oproep geplaatst en we waren vrij om onszelf uit te nodigen.

  8. Lia schreef:

    ik ga die volzinnen niet vormen, maar ik lees zo al dat het hartstikke gezellig was dit treffen en daar doe je het voor ;)

    {-♥-}

  9. micheleeuw schreef:

    Dat leest vlot en leuk, zoals het was !
    De volgende keer kom ik ook (weer) !

  10. Margo schreef:

    @ zapnimf
    Smeurf weet ip zin 10de blikboar veel mehr of èk, den ambetanterèk :- )

    @ madameblogt
    Lach er maar mee, ik stond daar wel weer schoon voor aap, tsss.

    @ Menck
    Ah, rum…werd dat daar ook soldaat gemaakt? Oops, dat wist ik niet. Maar er zullen nog wel wat dingen zijn die ik niet wist en die dus niet vermeld zijn.
    Mocht jij je prachtige huis en tuin nu eens ter beschikking stellen, dan ken je meteen het antwoord op je vraag. ’t Is waar he? hee?

    @ elke
    Oja, de bavaroiskes, die waren er ook nog…(zie je wel, Menck, dat het nog aan veel details ontbreekt?)
    Jaja, Elke, zeg tegen smurf maar eens dat hij iets wat hij weet niet mag zeggen. Je mag eens proberen, maar je weet zelf wel al dat dat ventje zijn klep nooit stil staat, hé? Good luck, zenne.

    @ Daniel (MELANCHOLIA)
    Zoals gebruikelijk wordt een blogmeeting publiek gemaakt op de blog van de initiatiefnemer. In dit geval was dat Madame Blogt. Wie erbij wil zijn kan zich inschrijven, iedereen is daar vrij in. Blijkbaar ben je geen lezer van Madame haar blog. Jammer dat je daardoor de invitatie gemist hebt.

    @ zeezicht
    Had gekund, maar smurf leest (nog) geen blogs, dat is net iets te veel geschrijfsel voor hem, denk ik.

    @ Lia
    Ik geloof ook wel dat losse woordjes al genoeg verraden over de gezelligheidsfactor van de meeting. Volgende keer moet je je ook inschrijven, dan kan je mee feesten!

  11. Margo schreef:

    @ Micheleeuw
    Tuurlijk ben je er de volgende keer weer bij! Je moét!

  12. chelone schreef:

    Ja,ja, die Margo begint al goed los te komen. We hebben kennelijk nog geen fractie gezien van haar uitbollige capaciteiten. Volgende keer overtreft ze gezwind Huisvrouw en Zapnimf. Dat wil ik meemaken!

  13. Margo schreef:

    @ chelone
    Om zapnimf en de huisvrouw te evenaren zal ik toch wel eerst een paar dikke cursussen moeten volgen, denk ik

  14. zeezicht schreef:

    Is het maar een gedacht van mij of komt het woord ‘wijn’ zo dikwijls in je lijst voor?

  15. Margo schreef:

    Da’s uw gedacht, zeezichtje!

  16. Marc schreef:

    tis waar, die rode wijn… ik kan zelfs bij benadering niet zeggen hoeveel glazen passeerden. (en dat zonder dronken te worden… denk ik)

    …en die Margo, dat is een toffe ;-)

  17. zapnimf schreef:

    Toch iemand die van mijn bavaroikes en profiterollen heeft gegeten! Merci Elke!

    @Daniël : Als je het leest, de uitnodiging, dan schrijf je je als de bliksem in. Zo werkt dat.

Wat denk jij hierover?

