’t Is gebeurd!

Geplaatst op: 20 februari 2009 door margogogo in Uncategorized

okIk was net mijn vorig logje aan het publiceren toen de deurbel ging.
Zou dat…?
Yep, het was de technieker van Fujitsu; mijn redder in nood, de maker van computerdefecten, mijn rots in de branding, mijn grote hulp, mijn…     hm, ’t is er een beetje over zeker? Knappe gast ook, en lief, en grappig. En uit Aalst.

Na het installeren van een nieuw moederbord, het uitslurpen van een taske koffie, hier en daar nog wat gepruts aan de BIOS (whatever that is) en nog wat frustelwerk met instellingen en vanalles, kan ik nu met oprecht contentement en pure blijheid stellen dat mijne PC weer als nieuw is.

Oef! Eindelijk zijn die irritante schemerende pixelspikkels en die gele vlakken compleet verschwunden, wat geweldig deugd doet aan mijn ogen.
Nu zou ik wel de software van Windows Vista nog eens moeten herinstalleren, zodat de versie weer proper is, want, zo zei Mr. Handsome, dat zou de pc weer wat vlotter doen lopen.
Vooraleer ik daaraan begin moet ik wel eerst alles wat ik nodig heb van documenten en foto’s en zo copiëren op een CD of DVD of iets, daar zal ik mij morgen eens mee gaan amuseren, zie.

Ah, nee, toch niet. Morgen ga ik daar geen tijd voor hebben, ’t is ook waar.

blogmeetingIk wordt op de blogmeeting verwacht. Om 14 uur moet ik in Gentbrugge zij, waar ik afgesproken heb met Elke en Marc, om vandaar samen verder te rijden.
Goh, ik kijk er naar uit om al die medebloggers (nog) eens te zien.

Pizjelant en pizjelierig wiekend, allemaal!

reacties
  1. zeezicht schreef:

    Kan jij zelf Vista formatteren?
    Tot morgen, ik ben sokjes aan ’t breien…

  2. elke schreef:

    En kundegij dienen knappe pc-vent niet meepakken? Er is nog plek in de auto, hoor.

  3. madameblogt schreef:

    Toen ik las “hier en daar nog wat gepruts aan…” kreeg ik slechte gedachten. :-)
    Tot morgen! Enne… dat moleculair hapje is niet nodig. Dat degusteer ik begin april wel in Holland. :-)

  4. anna schreef:

    gelukkig dat ie er snel was na u vorig blogje! Fijn weekend

  5. Lia schreef:

    dat zijn leuke dingen voor de mens een kanppe reparateur in huis, ik heb dat nou nooit ervaren in de regel wat kalende oudere mannen ;)

    have fun met het herinstalleren en natuurlijk tijdens de meeting …

    {-♥-}

  6. zapnimf schreef:

    En nu kunnen we weeral uitkijken naar de volgende!

  7. micheleeuw schreef:

    Toch fijn als je pc het goed doet, hé.

Wat denk jij hierover?

