Vragen staat vrij (houtstaafje)

Geplaatst op: 11 februari 2009 door margogogo in Bloggereedschap, Blogosfeer, Stokjes

En passant, bij het blogzappen, kwam ik hier een luchtig stokje tegen, zo eentje waarvan je denkt: “awel, dat is nu eens iets luchtigs se, daar zou ik wel weg mee kunnen,  ’t heeft wel iets…luchtigs dus. 

Ik ga niet wachten tot dat stokje ergens tegen Pasen 2010 mijn richting wordt uitgesmeten, ik rip het gewoon in ’t geniep weg en gooi het zelf wel door.

Ok, wat is de bedoeling? Heel simpel: er zijn 5 vraagjes, zo alledaags als maar zijn kan:

Wat staat er in het laatste smsje dat je hebt verstuurd?
“28 maart bedoelde ik, natuurlijk. X”

Op de vraag van een vriend of 28 maart me zou lukken om iets te gaan eten en drinken samen, had ik teruggestuurd dat 26 maart prima was… de laatste sms was dus de rechtzetting van de datum, obviously.

Wat is het laatste eetbare voorwerp dat je in je mond hebt gestoken?
een rijskoek, naturel, zonder chocolade

Wat is het laatste dat je hebt gecopypaste? (druk op Ctrl+V voor het antwoord)

1. Wat staat er in het laatste smsje dat je hebt verstuurd?
2. Wat is het laatste eetbare voorwerp dat je in je mond hebt gestoken?
3. Wat is het laatste dat je hebt gecopy paste? (drukt keer op paste voor het antwoord)
4. Wat is de laatste film die je in de cinema hebt gezien? Any good?
5. Wat is het laatste waaraan je geld hebt uitgegeven?

Hehe, het zijn de 5 vraagjes die ik pikte, die heb ik gekoppiepeest naar een dit Word-Doc.

Wat is de laatste film die je in de cinema hebt gezien? Any good?
Madagascar 2.

Dat was vorige zondag met smurf in Kinepolis Gent. ’t Is een animatiefilm voor kinderen maar ‘k heb me niet echt zitten vervelen, dus ja, was wel te genieten, beetje, zo.

Wat is het laatste waaraan je geld hebt uitgegeven?
13 euro aan de carwash (extra polish Jeep) – deze namiddag

Jaja, vrije dag vandaag en toch te lui om mijn kar zelf te wassen. Zei ik al dat ik van nature nogal lui ben? Nee, ’t is gewoon gemakkelijk en veel properder gedaan dan wanneer ik het zelf zou doen.
Eindelijk is al dat vuil strooizout eraf, de sneeuwval kan herbeginnen *grijns* 

Nu weet ik niet goed wat ik zou doen. Zou ik dat hier doorgooien of laat ik iedereen vrij om het hier te komen halen en er hun ding mee te doen?

Euhmmmmm…ok, ik ga het doorgeven.  Zapnimf, Moeke Micheline en Vandepotgerukte…ziet ge’t zitten?

reacties
  1. moekemicheline schreef:

    Is klaar!

  2. zapnimf schreef:

    Ojaaa, want ik ben zo’n liefhebber van stokjes!

  3. anna schreef:

    Leuk stokje wel.

  4. micheleeuw schreef:

    Leuk stokje. Misschien doe ik het ook wel.

  5. Margo schreef:

    @ vandepotgerukte, moekemicheline en zapnimf: toch fijn om eens niet zelf iets uit je schrijversduim te moeten zuigen?

    @ anna en micheleeuw
    Hier, vangen en meepakken, die stok! *maakt gooibeweging*

Wat denk jij hierover?

