Trop is té.

Geplaatst op: 11 februari 2009 door margogogo in Uncategorized

vleesWat is die hetze rond die beenhouwers nu toch zeg? Van vlees en bloed is gewoon een vlaamsche serie over het leven in en achter de schermen van de slagerij, da’s al. 

De mensen praten over niks anders meer. Ik stond deze ochtend bij de slager in het dorp en die ouwe meekes waren mij daar toch zo wreed uit hun nek aan het lullen over het wel en wee van den beenhouwer… de mens zelf kon er al niet meer om lachen, ocharme.

Ook den Humo slaat er al 3 weken na elkaar mee om onze oren ogen…gaan ze een beetje alle BV’s (Bekende Vleesslagerszonen) gaan  interviewen, alsof de kleine middenstander nu ineens hét interessantste is de dag van vandaag.

’t Is erover, gasten.

Wat is ’t volgende? De serie “Van brood en meel” ?

reacties
  1. deftige dame nel schreef:

    De middenstand regeert het land, beter dan ooit tevoren!

  2. zeezicht schreef:

    Och, ze willen gewoon de mensen meer vlees doen eten (of minder)

  3. blanche schreef:

    Dat is mooi toch dat we nu van zoveel BV’s weten dat ze slagerszonen zijn. Zij die advocaat geworden zijn, die hoor je natuurlijk niet want dat mag niet van Mevrouw De Croo, een slagerszoon die advocaat wordt. En de slagersdochters, die worden weer tekort gedaan, geen enkele die in de Humo staat of met de Joepie mag gaan wandelen.

  4. Aïda schreef:

    Ik was dat anders ook beu gehoord hoor dat iedere steracteur en steractrice of presentator en side-kick van “eenvoudige komaf” was.

  5. cormael schreef:

    ja das TV mss zijn er TE veel vegetariërs en proberen ze die zo van het tegendeel te overtuigen :D

    {-♥-}

  6. micheleeuw schreef:

    Ik vond het een schitterende reeks en verder laat ik alle gezever naast me liggen.

  7. Margo schreef:

    @ deftige dame nel
    ze zegt: niemand gaat verloren

    @ zeezicht
    Dat zal wel niet het opzet zijn geweest van de reeks maar toch, wie weet beïnvloedt het de eetgewoonten van de kijker en bakken ze voortaan een koteletteke meer (of minder)

    @ blanche
    Ja hoor, heel mooi allemaal…

    @ Aïda
    Iedereen heeft wel altijd iets om malcontent over te zijn natuurlijk

    @ cormael
    Mja, dat zijn dan die gasten die zich ook makkelijk laten (ver)leiden door reclame

    @ micheleeuw
    Ik heb ook gekeken hoor, de reeks op zich is dik ok, daarover geen woord. ’t Is gewoon al die zever errond… weetewa? Ik ga mij daar niemeer aan ergeren, ’t is weekend. Nah.

  8. zapnimf schreef:

    Ik kom zelden bij de beenhouwer, makkelijk te missen, de zever errond.

  9. Margo schreef:

    Ik ga ook niet meer naar den beenhouwer, ik zal voortaan mijn koe en varken zelf slachten.

Wat denk jij hierover?

