Godverdomme! (sorry)

Geplaatst op: 4 februari 2009 door margogogo in Uncategorized

kapotEr is iets mis met mijne PC, miljaardedju. Ik dacht dat het mijn monitor was maar na hem gisteren te hebben laten testen in de PCwinkel blijkt er met het scherm zelf niks mis te zijn. ’t Mankement zit dus ergens anders. Du-uh.

Waaraan zie ik dat er iets niet juist is? Ik zie over het hele scherm zwarte spikkels en die bewegen telkens als ik met de cursor beweeg of typ of eender wat.  En ik zie gele randen in de menubalken. Soms komt er doorheen het scherm (diagonaalvan de rechter bovenhoek naar de linker onderhoek) een gele driehoek…

WTF!?

Iemand al iets dergelijks aan de poot gehad?

Ik kan wel nog werken maar die spikkels en gele balken en vlakken zijn een niet echt plezant om op te zitten kijken. Nog een chance dat het geen roze randen zijn.

Ik ben een beetje bang dat dat hier op een gegeven moment crashgewijs een dikke bonk gaat geven. Toch niet meteen iets waarop ik zit te wachten, eerlijk gezegd.

Kwart na 11…ik ga direct eens bellen met Fujitsu Siemens en hen eens expliceren wat voor brol ze me verkocht hebben. Nog geen jaar geleden, nota bene.

Hopelijk is’t niks ergs en is het snel weer gefixt. ’t Zal moeten, want ik pruts zo graag…

Dus, lezers, lurkers en toevallige passanten: als ge een tijd niks ziet verschijnen; don’t ask why, ge zijt ingelicht.

Wish me luck, will ya?

reacties
  1. rozebril schreef:

    Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad (ook met een computer die nog maar een paar maanden oud was). Dacht ook dat het mijn scherm was, maar het bleek iets met het “moederbord” te zijn. Heel nieuw moederbord (gelukkig onder garantie!) en sindsdien alles perfect!

  2. breeg schreef:

    Lijkt me ook een probleem te zijn met moederbord of de grafische kaart.
    Maar in elk geval : Good Luck!

  3. micheleeuw schreef:

    Veel succes en dat het maar vlug opgelost raakt, wat er ook aan scheelt !

  4. Tess schreef:

    Ik moest de mijne ook binnendoen, harddisk-failure.
    Een maand heb ik er moeten op wachten, maar hij is wel gemaakt en dat is het voornaamste. Veel succes ermee! ;)

  5. zapnimf schreef:

    Je kan er misschien mee gaan goochelen op kinderfeestjes? Feeëriek toch, een spikkelscherm?

  6. zeezicht schreef:

    Aan mij heb je niets, want ik zou het niet weten…

  7. Margo schreef:

    @ rozebril
    Ik weet nog steeds niet wat er precies defect is. Gelukkig kan ik nog verderwerken, zij het met een troebel en degoutant geel gevlekt scherm.
    Misschien is’t enkel de grafische kaart of iets..
    In ieder geval heb ik mijn ongenoegen al geuit bij die mannen. Zo’n mankement binnen het eerste jaar is niet bevorderlijk voor het vertrouwen in hun producten, zoveel is zeker.

    @ Breeg
    Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. We zullen zien (zei de blinde, en hij liep met zijn kop tegen de muur)

    @ micheleeuw
    Mercikes, ik hoop met je mee.

    @ Tess
    Een maand!??? Ja amai, dat zie ik echt niet zitten hoor. Ik ben aan het forceren dat ik hem kan laten herstellen hier in Aalst en dat zij me het betaalde bedrag terugbetalen. Garantie is garantie, toch?
    Ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen.

    @ zapnimf
    Goed idee, maar toch maar beter niet. Wie weet waarin verander ik die kindjes per toeval…

    @ zeezicht
    Ik ook niet meiske, ik ook niet…

Wat denk jij hierover?

