Estafettestokje getagged

Geplaatst op: 4 februari 2009 door margogogo in Stokjes

(eventjes tussen parenthèsekes: de technische dienst van Fujitsu gaat mijn driver komen ophalen, repareren en terugbrengen onder garantie, zeiden ze me aan de telefoon.  Na het downloaden van een update/upgrade van de grafische stuurdinges bleek er nul de botjes opgelost te zijn. Ze gaan zelf eens kijken onder de motorkap van mijn diskdrive, dus dat wordt wachten, wachten en vooral veel geduld hebben, vrees ik. Dit alles dus tussen haakjes)

Nu ik nog iéts kan doen, door de spikkels en gele vlakken door, heb ik toch nog rap een stokje opgevangen van Breeg.

De opdracht luidt: “Plaats de vierde foto uit de vierde map van je afbeeldingen”

Komt ie:

matts-009

Smurf en smurfin, een aantal jaar geleden

Als bonus nog rap een raadseltje:

matts-012 Zoek de 2 verschillen

Een stokje of tag moet worden doorgezwierd, dus doe ik dat met graagte. Catch it MicheleeuwChelone, en Elke!

reacties
  1. anna schreef:

    ik kreeg het nog maar even geleden van Tess!En verschillen, ho das moeilijk!

  2. chelone schreef:

    Oortjes laten opereren? (wees me niet boos als ik verkeerd ben.) Zijn kapsel ziet er erg stoer uit.

  3. breeg schreef:

    Op de onderste foto zit hij alleen en is er geen raam op de achtergrond… zijn ook 2 verschillen hé ;-)
    Het is een hele mooie foto, die “4de”

  4. zapnimf schreef:

    Vierde foto uit vierde map mijn oor!
    Of sta jij op iedere foto fantastisch?

  5. micheleeuw schreef:

    Bedankt ! Ik maak er direct werk van.
    Jij stond ook goed met lang haar.

  6. elke schreef:

    de mijne is niet zo mooi eigenlijk. En gelukkig is het ook één waar geen mensen op staan die niet op mijn blog willen (zoals ik bijvoorbeeld). Maar allé, omdat jij het bent.

  7. zeezicht schreef:

    Mooie foto!
    En verschillen? Toffer kapsel en plattere oortjes… Ja?

  8. Margo schreef:

    @ anna
    De verschillen zag je niet? Hm, tiens.

    @ Chelone
    Yep, helemaal juist! ’t Verschil is toch opvallend, niet?

    @ breeg
    Zo zijn er nog wel een pak verschillen, natuurlijk, maar dat waren niet diegene die ik bedoelde, obviously.

    @ zapnimf
    Dju, je hebt me door…dit was de 172ste foto uit de 2359ste map…

    @ micheleeuw
    Bedankt! Mijn haren zijn alweer halfweg, ’t groeit als kolen (gelukkig). Als het nu weer zo lang is gaat het nooit meer af.

    @ elke
    Dankuveel Elke, ge zijt ne schat.

    @ zeezicht
    Yep, smurf had flapdeurtjes en zijn papa en ik willen niet dat ons ventje later gepest wordt, vandaar de kleine en geweldig goed gelukte operatieve rechtzetting van de zaakjes.

Wat denk jij hierover?

