Triple 3

Geplaatst op: 31 januari 2009 door margogogo in Actueel, Bloggereedschap, Blogosfeer, Info, Life, PC en aanverwanten

bloggenVandaag heb ik een derde blog aangemaakt.
Een derde, ja. Niet voor mijn eigen, natuurlijk, dat zou er nog geen beetje over zijn.
Nee, sinds vandaag heb ik 3 blogs “in mijn beheer” waar ik in en rond en op mag hangen prutsen.De eerste blog is die die je nu voor je ziet: dit is mijn uitlaatklep, mijn hebbeding, mijn therapie.  Hier ben ik graag, en dikwijls, vrijwel elke dag. Tenzij ik 1 prioriteit in particular verleg, wat de laatste tijd al eens meer gebeurt.

Bloggen is mijn hobby, een goeiekopere dan paardrijden of tennissen en zo, alhoewel 42, 91 euro per maand ook wel genoeg is om ’t wereldwijdeweb onveilig te maken.

De tweede blog die ik onderhoud is deze.
Dit is een beetje een open venster naar wat wij met z’n allen zoal organiseren en meemaken. Wij met z’n allen zijn oud-leiders en -leidsters van de beste jeugdbeweging van ons dorp, waar we jarenlang de aap hebben kunnen uithangen.
Nu we allemaal volwassen zijn (nuja…) hangen wij niet meer de aap uit, of toch niet meer zo gepassioneerd, dat is nu aan de generatie die ons opvolgt. Het zijn onze zelfgemaakte kleine monkeys die nu rare kuren hebben, streken uithalen en stoten afwerken. Ze zijn zo lief, meneer.
Dus op deze blog probeer ik zoveel mogelijk voorstellen, informatie, verslagen en fotobeeldekens te plaatsen, zo kan ieder lid (en bij uitbreiding het ganse www) de zaken een beetje volgen.

De derde blog heb ik vandaag ineengeflanst. Dat is deze.
Dit is een blog die ik ga onderhouden voor mijn beste vriendin en haar gezin die in China wonen.
Het internet is ginder volgens hen tergend traag en totaal niet geschikt om foto’s te bewerken of grotere bestanden te beheren. Een blog aanmaken kan daar zo goed als niet, dus stelde ik voor om in hun plaats een blog te forceren, zodat hun familie en vrienden (en ook hier bij uitbreiding het ganse www) hun wedervaren en avonturen uit het verre China kunnen volgen.
Mijn vriendin zal regelmatig word-documentjes met wilde verhalen en beeldmateriaal naar mij doormailen, en ik zorg dan dat alles netjes op hun blog verschijnt. Dat is het plan, althans.

Dus werk aan de winkel, maar wel plezant werk, ik moet daar eerlijk in zijn.

Nu maar hopen dat er in de kortste keren een stuk of 30 uur in 1 dag gaan want met die 24 ga ik er niet komen, denk ik.

reacties
  1. elke schreef:

    Allé kijk nu. En dan maar klagen dat dat bloggen zo lang duurt allemaal… :-)

  2. zeezicht schreef:

    Amaai! Chapeau zeg. En nu maar hopen dat je ze nog uit elkaar kunt houden. ;-)

  3. breeg schreef:

    Het zal heel wat vergen om die uit elkaar te houden allemaal, dat denk ik ook wel. Maar die van China ga ik toch wel volgen (als dat mag) want ik vind het wel interessant om te weten hoe het is om daar te leven.

  4. zapnimf schreef:

    Bof, als ze maar één keer in de twee maanden een verslagje doorgeven, gaat dat nog meevallen met dat onderhoud van de derde blog denk ik.

  5. anna schreef:

    Drie blogs! Das de moeite! Veel succes ermee

  6. micheleeuw schreef:

    Ik heb soms al te weinig tijd om mijn/onze blog bij te houden en iedereen te lezen.
    Veel succes !

  7. vandepotgerukte schreef:

    Bon chance.

    Was getekend

  8. Margo schreef:

    @ allen

    Tja, het vraagt al zoveel tijd om een klein stukje ineen te boxen voor mijn eigen blog, nu trek ik dit nog over mijn hoofd.
    But hey, zoveel werk en onderhoud zullen die 2 andere niet vergen hoor, enkel zo af en toe, als er eens iets te vertellen of te tonen valt.
    Ik vind het wel ontzettend plezant om nu op 3 blogs te kunnen prutsen, ‘k doe dat toch zo graag. Kleine moeite voor me, dus.

Wat denk jij hierover?

