One for the road

Geplaatst op: 18 december 2008 door margogogo in Dating, Life

wandelaarDe lieve zachte speelse levenspartner met wie ik oud ga worden, wandelt ergens rond in de straten.   Hij is op zoek naar mij.
Hij wandelt heel langzaam, zo is hij wel.
Waar hij zich op dit moment bevindt weet ik niet en ’t interesseert me ook niet echt. Ik weet immers dat hij sowieso op weg is naar hier.

Ook al doet hij er nog jaren over, wanneer hij aankomt zal hij welkom zijn. Ik zal hem met open armen ontvangen, hem voeden en laven en hem de rest van mijn leven in de wattekes leggen.
Nu maar hopen dat hij niet al te hopeloos verdwaalt, dat zou zo maar eens kunnen, hem nog niet kennende.  Doe maar op uw gemakske, schat, ge moet u nie opjagen.

In afwachting van zijn komst heb ik me -schrik uzelf nog rap een hoedje- terug op een datingsite gesmeten.
Een trouw lezer weet nog dat ik een tijdje terug in een ander postje geweldig van mijn klink maakte over datingsites, en ja, ik heb er nu nog steeds een afkeer van, daar is niks aan veranderd.
Maar u begrijpt dat ik me een profiel heb aangemaakt voor hem. Ik doe dat allemaal voor hem; mijn op zijn duizendste gemakske naar mij toe wandelende levensgezel.

Ik acht de kans klein maar toch reëel dat hij na een zware dag goed doorstappen eens komt verpozen op die site. Het zien van mijn profiel zal hem ongetwijfeld motiveren om nog een tandje bij te steken en in lichte looppas een paar kilometer meer af te leggen per dag.

Doe maar op uw gemakske, schat, ge moet u nie opjagen.

reacties
  1. elke schreef:

    Hier is het gelukt. Je weet maar nooit, hé.
    *duimt*

  2. zeezicht schreef:

    Op zijn gemakske?
    Ik heb de indruk dat die soort niet meer bestaat…

  3. zapnimf schreef:

    Den dweezeldinges is het toch ook op die manier gelukt?

    Laat hem echter niet te lang in de straat wandelen of je krijgt er ene met reuma.

  4. micheleeuw schreef:

    Optimist tot het einde : dat zie ik graag ! Geniet ondertussen van je vrijheid want het is altijd aanpassen, zo met een levensgezel erbij. :-)

  5. Margo schreef:

    @ elke
    Wat niet is zal nog komen. Wat komt drop ik straks wel in je mailbox. Of houd ik voor de 24ste, live.

    @ zeezicht
    Zoiets valt niet te pushen, leerde ik onlangs nog. Heb het liever traagjes en goed dan rap rap en slecht. Zie dit als een inleiding tot iets what is to come.

    @ zapnimf
    Yep, hij en zijn hond is het ook gelukt, en jou en moose ook. Ook hier: zie dit als de inleiding.

    @ micheleeuw
    zoals ze zeggen: het overkomt je wanneer je het het minst verwacht…

  6. fotomart schreef:

    zoals een kind dat op sinterklaas wacht.
    Hij komt, hij komt, die lieve goede man!

Wat denk jij hierover?

