Het woord is aan u

Geplaatst op: 22 november 2008 door margogogo in Uncategorized

imagesMijn inspiratie is op.
Echt. Ik heb wel wat losse woorden in mijn hoofd zitten maar die tot welgevormde volzinnen kneden lukt me niet zo goed.
Maar kijk, ik ben dan toch maar beginnen tokkelen op mijn klavier omdat ik al meerdere blogstukjes las die droogweg begonnen met: “ik heb eigenlijk niks te vertellen…” en die werden toch nog leeswaardig naarmate de woorden zinnen werden. Ik dacht, misschien lukt mij dat ook.  En ik zat hier al lang genoeg voor mijne pc zonder bewegen.

Weet je hoelang ik hier op dat wit scherm heb zitten turen? Raad eens.
Mis! Zeker een kwartier! Daarvoor moet het toch al erg zijn, hé? Op de duur begon ik hier al vanalles te zien; beestjes en zo. Wat dan weer bewijst dat mijn geest toch nog een beetje werkt.

Ik zou er een hele euro voor geven mocht er mij hier nu ineens iets interessants te binnen schieten waarover ik zou kunnen schrijven, echt waar.
Hoe lang duurt dat feitelijk, zo’n doorsnee gebrek aan inspiratie? Heeft iemand daar een idee van?
’t Is maar dat ik me niet onnodig zorgen begin te maken, ziede.

Goh, je zou zo gaan denken dat ik een saai leven leidt. Niet hoor, ik beleef veel. Ups en downs en alles ertussenin. Daar is niks saais aan toch? ’t Is altijd weer wat anders, altijd een verrassing. Du-uh.

Tssss, ’t is me toch niet gelukt. Er staat wel iets maar eigenlijk staat er niks om uw zetel voor uit te komen, zijt eerlijk. Niet dat ge u voor mijn andere schrijfsels zou rechtzetten maar kom, dees is er echt wel over qua inhoudloosheid.

Zelf vind ik dat niet erg, maar ik zit met jullie in, mijn lezers die ik allemaal zo gaarne zie. Triestig dat ge dan naar hier komt gezapt om dan te moeten constateren dat er hier niks, maar dan ook niks te lezen valt wat enigszins steek houdt.

Ik zal het morgen nog eens proberen, of overmorgen, tegen dan heb ik vanalles meegemaakt.
Echt.

reacties
  1. vandepotgerukte schreef:

    Schrijf eens over een vervelende collega. Dat is altijd inspirerend.

    Was getekend

  2. micheleeuw schreef:

    Ik heb ook het gevoel dat ik steeds over hetzelfde schrijf : mijn werk, de poezen, breien, … Ik vrees ook voor mijn lezers.
    Jij hebt er toch nog een postje uit gehaald. Goed van je !

  3. annava schreef:

    ik vind dit toch al mooi voor iemand die niets te zeggen heeft!

  4. tijdtussendoor schreef:

    Niets meer over de liefde te schrijven?

  5. Daniel schreef:

    Hoog Herman Brusselmans-gehalte, dit logje. Alinea’s volschrijven zonder iets te zeggen ;-)

  6. zeezicht schreef:

    Haha… je kon misschien voor de regering schrijven, die zeggen ook niets en babbelen toch.
    Je hoeft toch niet per se elke dag iets te posten?
    En ziet, gewoon je bedenkingen neergepend en toch reacties! ;-)

  7. elke schreef:

    Wat je ook schrijft, we lezen het met plezier.
    *gooit wat inspiratie jouw richting uit*

  8. Margo schreef:

    @ fotomart
    Het was 2 dagen later maar op een dagje gaan we niet kijken zeker?

    @ vandepotgerukte
    Euh…ik ben de enige vervelende collega op het werk. U kan schrijfsels hierover hier ter plaatse vinden.

    @ micheleeuw
    Je ziet, Mich, voor gewone simpele nietveelzeggende blogjes is er ook een publiek. Huis-tuin- en keukenschrijfsels gaan er ook wel vlotjes in, doe maar gewoon voort, ik ga dat ook doen.

    @ annava
    Dat was het opzet, niks te vertellen hebben en dat verkondigen met een postje. Goed te weten dat dat lukt.

    @ tijdtussendoor
    Voorlopig geen nieuws te melden op dat vlak, maar wacht nog wat, dat komt wel.

    @ Daniel
    Dankuveel voor dit compliment. Fijn dat u mijn talent zo openlijk erkent : -)

    @ zeezicht
    How how, niet overdrijven he zeezicht, zó leeg en bodemloos als de politiekers kan ik het nog niet hoor.

    @ elke
    Awel, ik zie het hier aan de reacties, ik denk dat je gelijk hebt. Gelukkig.

Wat denk jij hierover?

