Flauwe. Ik herhaal: flauwe

Geplaatst op: 13 november 2008 door margogogo in Uncategorized

 

telefoonDe telefoonrekening is nu toch wel extra hoog.
Vader roept het ganse gezin bij elkaar om dit uit te klaren.”Zo’n telefoonrekening, dat kan echt niet meer! Ik doe mijn telefoontjes vanin den atelier op ’t werk. WTF steken jullie allemaal uit?!”
 
Moeder : “Ja kijk Herman, ik gebruik altijd de telefoon op mijn werk, da weete gij zo goed als ik”.

Dochter: “ik ben het ook niet, pa, ik heb ne GSM van ’t werk, gratis”.

Zoon: “ge moet nu zo naar mij nie kijken, ik voer mijn gesprekken altijd met de telefoon op mijn stageplaats”.

Alle blikken wenden zich naar de kuisvrouw, waarop die reageert : 
“Wat is’t? Iedereen belt hier van op zijn werk…”

reacties
  1. fotomart schreef:

    haha!!! flauw maar goed!

  2. vandepotgerukte schreef:

    Ha, die kende ik niet.

    Was getekend

  3. micheleeuw schreef:

    Ik vind hem steengoed !

  4. Margo schreef:

    @ fotomart
    Dat vond ik ook, nog net goed om het op mijn blog te durven smijten

    @ vandepotgerukte
    Ha, ik ook niet. Ha.

    @ micheleeuw
    Aha, hier het levende bewijs dat een flauwe niet voor iedereen een flauwe is

  5. losseflodder schreef:

    Haha, ik zou het niveau op mijn wijnflessen toch ook markeren met zo’n poetsvrouw ;-)

Wat denk jij hierover?

