Evolutie evaluatie

Geplaatst op: 3 november 2008 door margogogo in Uncategorized

Hoe evolueert een relatie op 6 jaar tijd?
 
6 weken : ik hou zoveel van je 
6 maand : ja ja, ik zie u graag 
6 jaar : moest ik u niet graag zien, ik was allang vertrokken 
 
6 weken : Dag schat
6 maand : Hallo, leuke dag gehad? 
6 jaar : Is er post? 
 
6 weken : Schat, het is uw moeder aan de telefoon
6 maand : ’t is voor u 
6 jaar : TELEFOON! 
 
6 weken : Je hebt echt geen leuke jeugd gehad 
6 maand : Uw ouders werken inderdaad op de zenuwen
6 jaar : ’t Is te zien van wie je het hebt! 
 
6 weken : Ik dacht zo dat een juweeltje je wel plezier zou doen
6 maand : Een vaas is altijd handig
6 jaar : Hier is geld, koop maar wat je wil. 
 
6 weken : Ach, dat kan geen kwaad, dat maakt geen vlekken, hoor
6 maand : Let toch op! 
6 jaar : Mens, wa kunde gij lomp zijn!

6 weken : Ik ben niet helemaal akkoord
6 maand : Daar heb je ongelijk
6 jaar : Wat voor een belachelijke redenering is dat!
 
6 weken : Mijn keukenprinses
6 maand : Wat eten we vandaag?
6 jaar : Weeral spaghetti
 
6 weken : Wat wil je drinken? 
6 maand : Voor mij ne Pisang
6 jaar : Ge zijt de ijsblokjes vergeten 
 
6 weken : Dat kleedje gaat je goed
6 maand : Weer een nieuw kleed? 
6 jaar : Hoeveel heeft da nu weer gekost!

6 weken : Je moet je niet excuseren, het geeft niet. 
6 maand : Kan je niet wat beter opletten? 
6 jaar : Godverdomme seg! 
 
6 weken : je hebt kou, ik zie het…kom hier da’k u verwarm
6 maand : Hier, mijn vest
6 jaar : Je had maar ne gilet moeten meepakken

Herkenbaar?

reacties
  1. zeezicht schreef:

    Ja, daar is herkenning bij!

  2. elke schreef:

    Ik zit nog maar aan 3 jaar…
    (maar zijn: ‘de puddings smaakte precies raar en toch niet zoals ik ze maak’ is gisteren niet in goede aarde gevallen. Goed op weg dus… ;-)

  3. elke schreef:

    hm. Letter teveel en haakje te weinig. ‘k Ben goe bezig weer.

  4. Aïda schreef:

    In de aanhef mankeert een woord. Hoe evolueert een “slechte” relatie in zes jaar.

  5. losseflodder schreef:

    Grappig, maar het hoeft niet altijd zo’n gang te gaan. Zoals Aïda zegt: de relatie zit dan toch niet zo snor.

  6. breeg schreef:

    Als ze allemaal herkenbaar zijn, dan scheelt er wel een en ander in je relatie… dat denk ik ook wel. Maar na enkele jaren kan er wel eens zo’n moment van irritatie tevoorschijn komen ;-)

  7. micheleeuw schreef:

    Ja, herkenbaar … ik zal beter mijn best moeten doen, vrees ik. ;-)

  8. Margo schreef:

    @ zeezicht
    ’t is wat uitvergroot maar ’t klopt ergens toch wel…ik wist het dat er herkenning zou zijn

    @ elke
    Hierzie, voila, zo begint dat allemaal se… :- )

    @ Aïda
    laten we het bij een “doorsnee relatie” houden dan…akkoord?
    ’t Is hier behoorlijk uitvergroot maar ’t komt ook wel in lichte mate bij de beste koppels voor, als ik zo eens rondom me kijk.
    Maar…de uitzondering bevestigt de regel.

    @ Hilde
    Waarmee lach je luidop, Hilde?

    @ losseflodder
    Fijn dat je er de grappige toon in vindt, als het echt zo gaat zoals het hier staat dan scheelt er misschien inderdaad iets, ja.

    @ breeg
    voila, dat is exact wat ermee bedoelt wordt. Dankuveel Breeg.

    @ micheleeuw
    Begint er maar aan voordat het telaat is : -)

  9. vandepotgerukte schreef:

    Bij mij ging het net omgekeerd.

    Was getekend

  10. beo schreef:

    lol! Nu wel mij niet meer toedichten dat ik met negatiefs afkom hé. ;-)

  11. annava schreef:

    Meer dan schitterend. Heel erg goed gevonden

  12. margo schreef:

    @ vandepotgerukte
    Benieuwd waar dat gaat eindigen dan

    @ beo
    Que? Maarbanee Bernard, ge zijt ne positivo, net gelijk ik

    @ annava
    Danku, maar de pluimen horen niet in mijn gat hoor, echt niet

Wat denk jij hierover?

