Brief aan papa

Geplaatst op: 9 oktober 2008 door margogogo in Zever

Liefste papa,

Ga even zitten als je dit leest.

Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling opuit ben getrokken met mijn nieuwe vriend.

Ik ben tot over mijn oren verliefd! Het is echt een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoo’s en zijne zware moto.

Hij is een hele toffe hoor, papa, en hij wil gelukkig ook veel kinderen, net zoals ik.
Je weet dat dat mijn grootste droom is.
De reden dat ik vertrokken ben is dat ik samen wil gaan wonen met de papa van mijn kindje.
Ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we heel gelukkig zullen worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Ik draag nu een sluier omdat Ahmed dat zo lief vroeg maar ik draag hem wel graag want die is handig tegen de zon en tegen de vliegjes.

Ik heb ondervonden dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden.
Ahmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC, we hebben al ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor!

Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en zo. Dat spul is heel erg duur, echt bijna niet niet te betalen.
Daarom heb ik een job aangenomen als poetsvrouw en afwasser in de keuken van de pitabar hier op de hoek. Ahmed vind het fantastisch dat ik geld binnenbreng want hijzelf kan niet gaan werken door zijn ziekte.
Daarom zou ik je willen vragen, papa, om ook een beetje mee te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen.

Wees niet ongerust, papa, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Vele kusjes van je dochter Anneke.
XXX
PS: Papa, ben je er nog? Je bent hard geschrokken zeker?
Hihi, gekke papa, dit is maar een grapje hoor.
Ik ben gaan spelen bij Hanne en wil alleen maar zeggen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne ligt op mijn nachtkastje.

reacties
  1. micheleeuw schreef:

    Schitterend ! Om een hartaanval van te krijgen ! Die zou toch haar straf niet ontlopen van mij zoals ik die ook zou hebben gekregen van mijn ouders.

  2. vandepotgerukte schreef:

    Ze schildert een prachtige situatie af en daarna breekt ze haar vaders hart met een slecht rapport. Er loopt wat rond tegenwoordig.

    Was getekend

  3. Patrick schreef:

    Alleen een vrouw kan zoiets verzinnen. LOL

  4. zeezicht schreef:

    Hahaha… fantastisch! Hoe verzin je het?

  5. treiner schreef:

    goed meisje, ik zal eens naar je rapport kijken als ik gedaan heb met inbreken hier, nadien ga ik nog verkrachtertje spelen en wat mannen versieren
    ik kijk er naar uit om je een blauw oogje te slaan
    je liefste papa

  6. zapnimf schreef:

    ’t Blijft lachen.

  7. Margo schreef:

    @ micheleeuw
    Allez gij, zou je’r de grap niet van inzien?

    @ vandepotgerukte
    Averechts dat die kinderen van tegenwoordig zijn, áverechts!

    @ Patrick
    Vermoedelijk wel, ja.

    @ zeezicht
    Ik heb dit niet verzonnen hoor, lieve zeezicht. Dit doet in de vorm van een mailtje al jarenlang de ronde. ‘k Vond het eens leuk om op mijn blog te zwieren, als tussendoortje.

    @ treiner
    Zit jij niet een beetje te veel op de trein, papa?

    @ zapnimf
    Kreeg jij dit ook al ettelijke keren doorgestuurd in meerdere verhaalvormen? ’t Blijft idd grappig.

  8. fotomart schreef:

    Da’s een goeie! haha! Tenzij je kind je echt zoiets lapt!

Wat denk jij hierover?

