langzaamaan

Geplaatst op: 12 juli 2008 door margo2 in Life

 

Dit weekje gaat wel tergend traag vooruit! Wat is dat toch? Normaal gezien vliegt de ene week over in de andere. Zit dat miezerige weer er voor iets tussen? Nee, dat kan niet, als het regent en dondert word ik rustig, dat kan de reden niet zijn.

Wat vertraagt de boel hier dan? Het vordert niet, er zit geen vaart in, er komt geen eind aan deze week.

’t Is nu nóg maar vrijdag. Pffrt.

Niet dat ik iets in petto heb, na-ah, er ligt niks speciaals in het verschiet. Er staat niets op stapel waar ik naar uitkijk. Mijn planning is leeg. Ik héb zelfs geen planning. Ik heb geen reis geboekt naar verre oorden. Er staat geen spannende date in mijn agenda (da’s pas voor in augustus). Er valt niks te vieren, er valt niks te fuiven, er valt niks te beleven.

Zou het dat zijn? Dat er niets staat te gebeuren om naartoe te leven? Zou dat dit slakkengangetjesgevoel veroorzaken?

Eigenlijk best raar dat ik me eraan stoor want ik houd van een rustig tempo.  Broeit er misschien iets? Staat er iets te gebeuren waar ik nog geen weet van heb?

Er zit onrust in mijn lijf, van een niet zuiver te definiëren soort waar ik geen blijf mee weet.

Ne mens komt wat tegen! Of net niet.

 

reacties
  1. vandepotgerukte schreef:

    Zet de supehit van Mika op. Take it ea-ea-easy!

    Was getekend

  2. zapnimf schreef:

    Ambetant!
    Hier passeren de dagen ook niet zoals ik zou willen (wel anders dan bij jou).
    Er zit iets in de lucht ofzo.

  3. tijdtussendoor schreef:

    Misschien hangt er echt zomer in de lucht!
    Dan vertraagt je tempo automatisch:-)

  4. micheleeuw schreef:

    Ik heb niet graag het gevoel dat je beschrijft : er gebeurt dan altijd iets onprettigs ! Hopelijk niet bij jou.

  5. Margo schreef:

    @ vandepotgerukte
    ‘k hoor het Mika graag zingen. Ikzelf take it easy maar dat wil niet zeggen dat de tijd zo moet treuzelen, da’s ambetant.

    @ zapnimf
    Oei, ’t klinkt daar bij jou ook niet positief, ook al is’t daar iets anders dan bij mij.

    @ tijdtussendoor
    Als’t daaraan ligt stop ik nu meteen met zeuren!

    @ micheleeuw
    Ach ja, als er maar iets gebeurt, al is het dan iets onprettigs, het zal dan toch beter zijn dan helemaal niks. Of nee, da’s nu ook weer niet waar.

    @ allen >> ’t is intussen wel helemaal over hoor, deze zaterdag is voorbijgevlooooooooogen!!! Yeeha!

  6. elke schreef:

    Ik ging juust zeggen: als je je verveelt: massa’s werk hier, hoor… ;-)

  7. Margo schreef:

    @ elke
    Mortel draaien zeker, nee bedankt! :-)

  8. Daniel schreef:

    Ik ken dat gevoel, denk ik. Plots denk je ‘waar ben ik eigenlijk mee bezig?’ en dan begint die hevige pijn tegen je borst te drukken. Existentiële pijn, met andere woorden.

Wat denk jij hierover?

