De wereld is klein

Geplaatst op: 19 mei 2008 door margo2 in Life

Ergens vorige week had ik me een profiel aangemaakt op een datingsite.

Ik had redelijk veel tijd gestoken in de aan- en opmaak ervan, had er 3 foto’s ingezet en alles en guess what: dat profiel is verdwenen.

Ineens, zomaar, weg, foetsie. Net als sommige schrijfsels hier op mijn blog.

We zijn nu met enkele IT’ers en administrators een piste aan ’t volgen die ons naar de reden van dit verdwijnfenomeen zal leiden.

Ook dit schrijfsel zal na een tijd verdwijnen, je zal wel zien.

Maar da’s niks, dat bevestigt dan nog maar eens dat we op het juiste spoor zitten.

Enfin, hierover ga ik niet verder neuten.

Bij deze herhaal ik nog eens een postje van eerder, welke in menig feedreader nog wel zal staan.

Voor wie het nog niet las, haast u, voordat het weg is.

Dus ik ga naar die datingsite en ik was nog geen minuut aangelogd om mijn fanmail te bekijken of ik kreeg al een pop-up. In no time waren die man en ik aan het converseren geslagen, het klikte en het ging vlotjes over vanalles en nog wat. Tussen de pop-ups door bekeek ik zijn profiel en las dat hij in T. Woont, de gemeente waar ik werk.

Zeg, ik zie dat ge van T. Zijt”

Ja, dat klopt”

Ik ben daar toevallig elke dag van de week, zo goed als”

Serieus?”

Yep, ik werk daar”

Waar?”

Daar”

Aaaah, daar, ik ken dat daar goed genoeg”

Hoezo?”

Awel, ik ben daar jaren geleden de zonnewering komen repareren”

’t Is nie waar zeker?”

Toet (is “jawel” in ons dialect), er was daar een madammeken die iets te veel met het bedieningsknopje had geprutst en op den duur heeft ze de boel helemaal kapot gekregen. Ik ben dat daar dan moeten komen herstellen”

Oei”

Wat”

Euhm…”

Wat is’t?”

Ik vrees dat ik dat madammeken ben. Ik pruts altijd aan vanalles, ook aan knoppekes. Maar weete wat dat was? Ik wou dat ene deel van de zonnewering naar beneden laten en het andere deel naar boven houden, maar dat ging niet”

’t Zal wel zijn dat dat niet ging, dat is daar niet op voorzien. Die twee delen werken niet afzonderlijk, vandaar dat dat maar 1 bedieningsknopje heeft hé, madammeke”

Jamaar, dat was mij al eens gelukt hoor, om die 2 apart omhoog en omlaag te krijgen”

Ja, dat zal dan wel al ontregeld geweest zijn”

Mja, dat zal dan wel want ineens is dat spul beginnen blokkeren en moest ik de leverancier bellen om een technieker te sturen om dat te komen repareren”

LOL. Aja, ik ben geweest hé”

Lacht nie jong!”

Dus eigenlijk kennen we elkaar al, komt dat tegen. Straf hé?”

Jaja, straf. En je eerste indruk van mij zal al even straf zijn. Een klungelkieken dat erin slaagt om alles wat in haar handen komt kapot te krijgen”

Neenee, een madammeke die techniekers werk en loon verschaft. Waarvoor dank trouwens”

Euh…graag gedaan…denk ik….als ik nog eens iets voor u kan doen…”

reacties
  1. zeezicht schreef:

    Wel wel, ik hoop dat dit niet verdwijnt en dat er nog een vervolg komt aan je verhaal!
    Ik ben heel benieuwd… wie weet…

  2. zapnimf schreef:

    Ah, ik heb het inderdaad al gelezen en ook curieus of dit verhaal een voortzetting krijgt.

  3. Margo schreef:

    @ Micheleeuw en Zapnimf
    To be continued.

  4. Kris schreef:

    Wat een toeval! Of lotsbestemming?

  5. Margo schreef:

    @ Kris
    Ik houd het op toeval hoor…lotsbestemming bestaat niet in mijn wereld, daarvoor ben ik iets te nuchter vrees ik

  6. elke schreef:

    Toeval bestaat niet zeg ik altijd.
    Ik leerde mijn vriend trouwens kennen via een datingsite. Al meer dan 2 jaar samen ondertussen. Ben benieuwd…

  7. zeezicht schreef:

    Ik geloof dus niet in toeval maar wel in het lot… ook omdat ik nuchter ben.

  8. micheleeuw schreef:

    De eerste reactie was van Zeezicht … ;-)
    ‘Je weet nooit hoe een koe een haas vangt’, zei mijn vader. Veel succes !
    Doe het nu niet weer stuk omdat hij zou terug komen, hé. :lol:

  9. Valérie schreef:

    nu wil ik echt wel weten hoe het hele verdwijn-verhaal verdergaat!

Wat denk jij hierover?

