Bloggen op verplaatsing

Geplaatst op: 1 mei 2008 door margogogo in Info, Life

Nope, het probleem met mijn PC is nog steeds niet opgelost.

Ik zit hier bij mijn broer en schoonzus en heb mijn nichteken van achter haar PC gegooid.
Nu ik de kans heb zil ik hier wel efkes een beetjeactie in mijn blog forceren.

Ja jongens, ik heb er nu toch serieus de webben heb van gekregen, na een week vanalles te hebben geprobeerd om de zaak weer up and running te krijgen.

Bloggen is fun,als alles functioneert.
Thuis doet het dat niet dus doe ik het maar op verplaatsing.

En ‘k heb nog zoveel nieuwe schrijfsels klaar, is da nu nie erg?

Grmbl!
Aaaaaaaaaaaaaaaaarrgggghhh!

reacties
  1. beo schreef:

    Wel, “Dit is nog eens van thuis uit” is wel in FeedReader binnengelopen, maar staat hier idd niet meer. Hoogst merkwaardig en raar dat ’t PC-gebonden zou zijn. Misschien thuis eens alle cookies etc… wissen uit IE? Wel alle logins opnieuw bij de hand houden daarna.

  2. Stef Flater schreef:

    Misschien ook eens je provider contacteren. Ik heb de indruk dat er iets mis is met je internetverbinding eerder dan met je pc. Modem die niet meer goed functioneert? Heb je die problemen ook bij het verzenden van e-mail? Probeer eens om een bestand ergens te uploaden: bijvoorbeeld een foto op Flickr of een andere site. Als dat ook niet werkt, dan is de kans groot dat het probleem bij je internetverbinding te vinden is.

  3. M-go schreef:

    @ Beo
    Het is idd merkwaardig maar toch is het probleem duidelijk PC-gebonden.
    De posts zijn er wel, dat bewijst onze feedreader, het is enkel een kwestie van ze in mijn blog gepubliceerd te krijgen.
    Cookies en alles zijn reeds meermaals gewist, doch dit heeft niet geholpen, helaas.
    Bedankt!

    @ Stef Flater
    Ik zal eens nagaan of het aan mijn internetverbinding ligt. Of mijn e-mail werkt of niet…hm, daar zeg je zoiets. Ook dat zal ik eens grondig nagaan.
    Bedankt!

  4. Kris schreef:

    Oei, wel erg vervelend! Ik hoop voor jou dat dit snel opgelost raakt. Lijkt me verschrikkelijk ;-)

  5. M-go schreef:

    Mja Kris, het is echt vreselijk ambetant.
    Een geluk dat ik van op verplaatsing nog iets kan doen…

  6. Thomas schreef:

    Al eens een andere pc op jou internetaansluiting geprobeerd? Dan kun je je internetverbinding misschien uitsluiten.

    Persoonlijk ga ik meer voor een verkeerd geconfigureerde browser. Probeer je IE eens op te starten zonder invoegtoepassingen?

    Druk start – uitvoeren
    en typ daarin:
    “C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe” -extoff

  7. …of probeer eens met Firefox?
    Of anders, download eens Blogjet (www.blogjet.com) en kijk eens of dat lukt?

  8. M-go schreef:

    @ Michel
    Dankuwel voor de tip. Ik zal mij nog eens een paar uurtjes bezighouden met alle tips uit te proberen. Als het me lukt leest u het wel.
    BTW, ik had je een mailtje gestuurd… heb je dat ontvangen?

  9. Daniel schreef:

    Sorry dat ik het zeg, maar IE sucks. Michel heeft gelijk, switchen naar Firefox en zien of het iets uithaalt.

Wat denk jij hierover?

