Poging tot

Geplaatst op: 30 april 2008 door margogogo in Varia

Ok, ik ben nu op het werk en zal van hieruit eens proberen een post te plaatsen.
Als deze op mijn blog zichtbaar blijft, dan ben ik zeker dat er op mijn thuisPC een instelling error is.
Het zit namelijk zo dat ik thuis al menige nieuwe post heb geschreven en gepubliceerd maar telkens verdwijnt hij weer van mijn blog.
Weird stuff, als je ’t mij vraagt.
Maar je vraagt het me niet, dus ik zeg het gewoon maar.

Dus dit is eigenlijk een test. Niet dat er gen boodschap inzit, want die zit er wel degelijk.
Voor wie ze niet begrepen heeft: ik heb troubles met posten van op mijn PC thuis.

Message received, loud and clear?

Als dit schrijfseltje nu weer verdwijnt dan zal ik radicale maatregelen moeten treffen en me op een andere site zwieren om te bloggen.
Of kan ik WordPress herinstalleren zonder dat mijn blog verdwijnt?
Of kan ik iets anders forceren?

Wie weet raad?

reacties
  1. Daniel schreef:

    Kom lekker bij Typepad. Al jarenlang een tevreden klant.
    http://www.typepad.com
    En als je bij WordPress blijft, wens ik dat je snel weer normaal kan bloggen, want dit lijkt me verschrikkelijk frustrerend.

  2. Menck schreef:

    Je stuk, waar ik gisteren nog op reageerde, is inderdaad foetsie. Wat verrekte sneu voor je, zeg. Maar aan WordPress zal het mijns inziens niet liggen, aangezien dit vanop je werk gestuurde schrijfsel er wél blijft opstaan. Ik vrees dat je pc kuren vertoont.

  3. Thomas schreef:

    Message received, loud and clear! :D Alles lijkt te werken

  4. zapnimf schreef:

    ‘Spookschrijven’ heet dat.

    Dit staat er alvast toch, met vier reacties er reeds onder.

Wat denk jij hierover?

