[Wijvenweek] Tussendoor

Geplaatst op: 26 maart 2008 door margogogo in Uncategorized, Wijvenweek

 wijvenweek-kleine-banner.gif

Waarom doe ik mee aan deze wijvenweek?

* omdat ik weet dat een wijvenweek in een wijvenblog voor commotie zorgt

* omdat ik wel van een beetje opschudding hou, zo soms eens

* omdat een zekere misnoegde meneer een blog van een vrouw een wijvenblog noemt en ik dat foei vind maar toch niet foei genoeg om er zelf persoonlijk aanstoot aan te nemen

* omdat ik hier en daar verneem dat veel mannen het bijzonder flauw vinden van bloggende vrouwen dat ze hier massaal aan meedoen en zo hun eigenheid verloochenen en ik mij dan afvraag waar ze zich mee bemoeien en hen zou willen zeggen dat het maar een weekje duurt en dat dat niet lang is in verhouding tot een mensenleven

* omdat ik geen baard of snor heb, noch borsthaar, noch een knoert van een adamsappel, noch een piemel en dus eerder tot de vrouwengroep behoor en dus recht heb op een plaatsje in de wijvenblog

* omdat ik een zacht velleke heb, 2 borsten, een baarmoeder, eierstokken en een regelmatige cyclus en dus geen man ben en dus mee mag doen aan een wijvenweek als ik dat wil

* omdat ik mij ook eens een hele week wil profileren als een echte vrouw en wil meepraten over vrouwenstuff met seksegenoten

* omdat ik eens wil zien of ik na een week meedraaien in vrouwenland mezelf een elegantie zou willen aanmeten die ik van nature niet bezit

* omdat ik vrouwen doorgaans onuitstaanbaar vind wegens een te hoog tuttebel- en giecheltrutgehalte maar dat gevoel bewust even aan de kant wil schuiven

reacties
  1. vandepotgerukte schreef:

    Dus gij hebt een zacht velleke en twee borsten. Interessant!

    Was getekend

  2. M-go schreef:

    Je hebt geen idee hoe interessant dat werkelijk is meneer

  3. micheleeuw schreef:

    Groot gelijk ! :lol:

  4. zapnimf schreef:

    Hum. Probeer je het huishouden te omzeilen, Margo?

  5. M-go schreef:

    Nee, Zapnimf, neenee. Lees maar eens verder.

Wat denk jij hierover?

